Nieuws

Wij zijn Impact … Paul

Over mij

Hallo, mijn naam is Paul Segers en ik ben 33 jaar. Ik ben salarisadministrateur bij Shoeby in de ruimste zin van het woord. Het is dus niet dat ik alleen maar heel de maand loonstrookjes produceer 😉 Leuke weetjes over mijzelf heb ik eigenlijk niet. Wat mensen mogelijk wel zal verbazen .. haha .. is dat ik  hou van rock / metal muziek.

Welk nummer mag er voor jou bij in de impact spotify list?

Dat zou dan “holy diver – killswitch engage” worden.

Hoe ben je bij Impact binnen gekomen?

Via Mickey zelf toen ik aan het trainen was bij de Basic Fit

Waarom juist impact?

Meerdere dingen eigenlijk: de passie en gedrevenheid van Mickey, Ernie en Gert-Jan waar je niet onderuit kan komen, de andere leden die bij Impact trainen die ook zo’n zelfde passie en houding en altijd proberen anderen te motiveren en te helpen en ook de aanwezige equipement bij impact.

Hoe lang ben je al lid?

Net iets meer dan een jaartje nu. Ik ben vorig jaar mei lid geworden.

Welke Sport beoefen je?

Weightlifting in combinatie met powerlifting.

Mogen we er van uit gaan dat je erg gedisciplineerd bent, doordat je meestal zelfstandig traint?

Discipline is zeker belangrijk maar daarnaast moet het ook leuk zijn en uitdagend en bij je passen je kan eigenlijk niet zo vaak zelfstandig trainen als het niet leuk is of je geen discipline hebt

Is het hebben van wilskracht een eigenschap die je nodig hebt voor deze sport?

Zeker, maar bij de meeste sporten heb je discipline nodig. Ik kan me niet voorstellen dat de meeste leden bij ons geen discipline hebben.

Hoe vaak in de week mogen we je begroeten?

Normaal gesproken 5x in de week. Af en toe een enkele keer een dagje minder maar over het algemeen sinds het begin van dit jaar 5 dagen in de week.

Favoriete oefening?

Deadlift.

Minst favoriete oefening?

Bench / bankdrukken.

Wat is je sportdoel?

Gezondheid, uitdaging en mezelf continue proberen te verbeteren. Ik heb geen specifiek einddoel.

Wat eet je graag voor of na de training?

Voor de training meestal iets van Skyr met muesli en vruchten en na de training eet ik mijn kip met groenten.

Wat neem je altijd mee?

Sportschoenen met een verhoogde hiel voor de weightlifting en speciale powerlift schoenen voor het deadliften.

Heb je een tip die andere vooruit kan helpen of enthousiasmeren?

Wees nooit verlegen om een ander te vragen voor tips en sta altijd open voor “kritiek”. Enthousiasme krijg ik altijd zelf als ik tijdens de training rond me heen kijk en andere Impact leden hard zie sporten / keihard zie trainen !!

Wij zijn Impact ... Paul @ Impact Sports Academy te Breda